ГБО для двигунів з безпосереднім упорскуванням (TSI, FSI)
Безпосередній упорскування – «PRIDE» DIRECT INJECTION
Останнім часом все частіше стає актуальним питання встановлення ГБО 5-6 на сучасні автомобілі (виробництва концерну Volkswagen, а також її дочірніх компаній Audi, Skoda, Porsche, SEAT та інших), чиї двигуни оснащені системами безпосереднього впорскування палива FSI, а також TSI та TFSI (з одинарним або подвійним турбонаддувом). Через те, що бензинова форсунка виходить прямо в камеру згоряння двигуна, на автомобілі з TSI/FSI /TFSI не можна встановити традиційне ГБО 4 покоління, оскільки довго не діючі бензинові форсунки перегріваються, швидко закоксовуються і виходять з ладу. ВінАвтоГазЦентр пропонує два варіанти встановлення ГБО на двигуни FSI, TSI, TFSI.
ГБО 6 із прямим упорскуванням рідкого газу через бензинові форсунки
Під час використання системи LPdi (безпосереднього впорскування газу прямо в камеру згоряння) пропан-бутан утримується в рідкій фазі під високим тиском за допомогою системи кількох насосів. Перший ступінь стиснення відбувається в балоні при подачі газу в паливну магістраль, другий здійснюється насосом, розташованим у підкапотному просторі. Також перед кожною бензиновою форсункою встановлений індивідуальний насос, що забезпечує третій ступінь стиснення. В результаті рідкий газ впорскується прямо в камеру згоряння через оригінальні бензинові форсунки в обхід впускних клапанів. Дана система лягла в основу так званого ГБО 6 покоління, яке при всій своїй ефективності та подальшій економії на ціні палива має і недоліки: великі витрати в установці та обслуговуванні, а також високі вимоги до якості газу (особливо важливий відсоток вмісту вологи). >
ГБО 5 зі змішаним упорскуванням бензину та газу (система «Pride» Direct Injection)
Конструкційною особливістю двигунів FSI/TSI/TFSI є те, що бензин у них впорскується особливим «завихреним» чином, у результаті під свічкою утворюється збагачена суміш, яка при підпалі прямує на поршень, маючи характер вибухової хвилі. Такий спосіб запалювання забезпечує потужність роботи двигуна, яка може зменшуватися у разі повної заміни бензину газоповітряною сумішшю. Для запобігання цьому, а також зменшення ризику виходу з ладу бензинових форсунок через відсутність бензину в циліндрах рекомендують встановлювати обладнання ГБО зі змішаним упорскуванням бензину і газу за системою «Pride» AEB Direct Injection. Така система установки ГБО 6 покоління значно дешевша в ціні, безпечніша для двигуна і дає гарантоване заміщення бензину пропан-бутаном до 90%. Зміни паливної системи автомобіля є мінімальними, а потужність автомобіля не тільки зберігається, але й підвищується.